Lekcja 2. Budowa pierwszej aplikacji

Co będzie potrzebne

Witaj w świecie programowania dla systemu Android!

W tej lekcji utworzysz swoją pierwszą aplikację na Androida. Dowiesz się, jak utworzyć projekt Android i jak uruchomić dającą się debugować wersję aplikacji. Ponadto poznasz podstawowe zasady projektowania aplikacji na Androida oraz dowiesz się, jak utworzyć prosty interfejs użytkownika i jak obsługiwać dane wprowadzane przez użytkownika.

Przed rozpoczęciem tej lekcji powinieneś mieć już skonfigurowane środowisko programistyczne Androida. Potrzebne Ci będą:

  1. SDK Android
  2. Wtyczka ADT dla Eclipse (jeśli używasz IDE Eclipse)
  3. Najnowsze narzędzia SDK i platformy pobrane za pomocą menedżera SDK

Jeśli nie masz jeszcze żadnego z powyższych narzędzi, zacznij od pobrania z internetu i zainstalowania SDK Androida. Po zakończeniu instalacji możesz rozpocząć lekcję.

Lekcja ta ma formę kursu, w którym opisano rozbudowę krok po kroku niewielkiej przykładowej aplikacji Android, aby w ten sposób przedstawić podstawowe zagadnienia dotyczące programowania dla Androida. Należy uważnie przeczytać po kolei wszystkie części.

Podobał Ci się ten artykuł?

Oceń go!

Średnia 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jeszcze nikt nie głosował. Wyprzedź innych i zagłosuj.

Skoro spodobał Ci się ten artykuł...

Poleć go znajomym!

Ojej :( Powiedz nam, co powinniśmy poprawić!

Jajko z dzwonkiem
Podoba Ci się ta strona?

Pomóż nam się rozwijać, wykupując płatne konto. Dzięki temu będziemy mogli tworzyć dla Ciebie jeszcze więcej ciekawych treści, a Ty pozbędziesz się reklam.

Autor: Google

Źródło: https://developer.android.com/training/basics/firstapp/index.html

Tłumaczenie: Łukasz Piwko

Treść tej strony jest dostępna na zasadach licencji CC BY 2.5